I´m back

Jag ska aldrig mer ta något för givet. Ofrivillig bloggpaus och framför allt ofrivillig träningspaus. Livet har vart lite cirkus den senaste månaden, men jag tror, hoppas och vill hamna på rätt spår igen. Helgen i B blev ingen rekreationshelg direkt, fick mer problem bara. Tydligen kan man inte fly från dom utan dom söker upp en där man är och biter en i rumpan. Mer träning, mer blogg och mer socialt liv står på önskelistan. Och mindre kaos. Håller tummarna för en powerwalk före frukost i morgon innan andra jobbnatten. Lite för varmt för att springa. Längtar till nästa svala sommarkväll då jag förhoppningsvis kan ta inviga min spotifylista exklusiv för löpning, håller tummarna...

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh har saknat dig! Hoppas livet ordnar upp sig nu, det må du ha karma för vännen ;-). Kärlek (och grattis igen...!)

2011-06-07 @ 10:46:13
URL: http://annsanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0