We gonna party like it's your birthday

Tjoho jag fick min pw igår! Kändes helt underbart även om värmen var lite överväldigande. Natten gick i ett, man får tyvärr lite föraningar om hur sommaren kommer att bli: kaos, som förra året och året före det. Hade min dag igår, har upplevt ännu ett jordsnurr och är otroligt tacksam för det med tanke på att det tragiskt nog inte är alla människor förunnat. Så vad än folk tror så är det ingen åldersnoja här inte ;) 

Slänger mig på tåget ikväll för att få vakna i Bollnäs och hämta min bil som ruinerar mig, förbaskade dyra saker när dom behöver lagas! En hel dag i B, vilket jag kan behöva efter helgen och sen tillbaka hem på fredag för en långhelg på sjukan igen.



Tårtan hoppade jag över och firade med en Cola Zero och sen en halv påse med Polly summerberries, overkligt goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0