I see trees of green

I sedvanlig ordning så tänkte jag avhandla ett besök på gymmet innan jobbet men när jag kommer dit så hade dom pottsorkarna stängt gymmet kl 19. Och jag hade proppat i mig alldeles för mycket kolisar för att kunna ösa med cardio efter. Hoppade över min morgonpromenad då regnet hängde svartare än svartast och åskan kom och gick när jag klev upp. Så jag kan säga att mitt missnöje var på topp, men gilla läget har vart mitt mantra väldigt länge så det blev en promenad ute vid edsviken istället för att förbruka en del av mitt intag. Rekreationsnivån var hög och jag blev slagen över hur vackert och underbart grönt det är nu, är det vintrarna som får en att uppskatta den här årstiden så högt kanske?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0