Spread your wings and prepare to fly

Det kan bli himlansen dyrt att vara hemma och ta det lugnt en helg, men jag ser verkligen framemot paketet jag beställt från gymgrossisten bland annat innehållandes en pulsklocka för att ta min konditionsträning till en helt ny nivå! Kan ingenting om pulsträning då jag alltid vart en styrkettränings tjej och enbart det tills förra året, ska dock anta utmaningen och sätta mig och googla så småning om. Dagen till ära så har jag rensat ur en del, jag har ju inte fått något klartecken till flytt men hoppet dör aldrig och därför handlar jag som om det vore en flytt på gång. Veckan är mer än fullspäckad men då min häl som jag tror var inflammerad känns helt okej igen planeras det en bilfärd ut till den sjö jag slog personligt distansrekord för en tur. Jag bryter oftast mina planer men den här håller jag tummarna för! För övrigt räknar jag ner till att få träffa nära och kära i Bollnäs, var väldigt längesen jag hann umgås med alla och har hela 5 dagar på mig att ta igen förlorad tid. Bara tanken ger mig fjärilar i magen av längtan..

Kommentarer
Postat av: Ann

Heja heja!!

2011-05-23 @ 18:39:31
URL: http://annsanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0