Vi måste bli förändringen vi vill ha

Varför bryta en härlig trend med obefintlig sömn när man kan forsätta leva i ingensömnsland istället för den verkliga världen? Nej jag har inte förstått idén med det och har glatt gillat läget, laddar med frukost i form av underbara kolhydrater och kokta ägg efter en powerwalk och innan ett gympass. Den här veckan är lite speciell och kvällens styrka blir veckans sista besök på gymmet för sen blir det några dagars gymvila för min kropp.

Sömnen i morgon blir också obefintlig, jag ska nämligen iväg tidigt på en liten angelägenhet som kan förändra resten av mitt liv. Hurvida det kommer att bli så får jag veta mer om i augusti, så än så länge är det väldigt nervöst. Jag behöver detta så jag håller alla tummar och tår jag kan och försöker vara modig tills resultatet blir avslöjat. Snart gym, inom kort dusch och därefter sista jobbnatten för veckan, ren och skär lycka för min del!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0