If you are not working hard..

Ibland tar man ett stort steg för mänskligheten och tio tillbaka för egen del. Följande har hänt: jag är tillbaka i Stockholm och jobbar nätter på vad som kan vara Stockholms bästa och mest händelserika avdelning. Jag har även införskaffat en fin liten vit iphone 4s med rosa bumper. En liten suck till de första och yihaa till de andra. Hade glömt vad sjukt jobbigt de är att jobba nätter på en akutkirurgi. Men telefonen är en gudagåva, i skrivande stund sitter jag nämligen på en cykel och försöker fettförbränna lite efter ett halvhjärtat gympass. Iphone är kanske är lösningen för mig att hinna med att följa de som händer i cyber dagböckerna. Och emellanåt uppdatera min egen. Jag vet inte men jag ska göra ett sista försök. Den stora frågan är hur i himlen jag hann blogga dagligen förr??! En annan viktig fråga är hur mänskligheten har klarat sig utan wordfeud tidigare? Älskar appen, gör skaparen till nobels pristagare för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0