Jag lever för min egen skull idag

Känslan över att faktiskt ha fått lön och befinna sig i huvudstaden är obeskrivlig, Yanina är tillbaka! Jag känner mig så himla levande för första gången på länge. Visst känner jag mig levande emellanåt annars också men de är bara när jag springer. Nu är jag levande på riktigt. Lite essentiell shopping, mys med min fina Ann och alldeles strax en middag på Vapiano innan jag beger mig till jobbet. Vill ha mer bra dagar, dagar där jag känner att jag verkligen finns för min egen skull.. Advent stundar och sen julen, vilket ställe kan vara bättre att ladda upp julstämningen än Stockholm med allt vackert och roligt pynt?? Se bara vad dom gjort med Svampen! Love it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0