Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig, för en dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du samlade stenar

Såhär en söndagseftermiddag insåg jag att jag inte har bloggat eller läst någon blogg sedan i somras. Vi har en liten trasslig kärlekshistoria jag och bloggarna. Rätt vad det är tröttnar jag och vill inte ha någon kontakt alls och rätt vad det är så ändrar jag mig och bönar och ber att vi ska reda ut saker. Jag är sån, jag gillar att reda ut saker för att ha ett sånt okomplicerat liv som möjligt.  

Har inget internet i min nya lägenhet än så det krånglar till saken lite. Ja min nya lägenhet. I Bollnäs. Känns märkligt att skriva det, trodde det skulle bli en lätt övergång att flytta från S till min hemstad men säg den kärlek som är enkel och inte kräver arbete. Kämpar och sliter för att bygga ett liv, men det blir tyvärr inte alls som jag tänkt mig. Tur att vart man än bor så har man sin träning, har äntligen övervunnit min 2 månaders förkylning och infektionsastma så jag både kan gymma och springa igen. Härom dagen så sprang jag faktiskt 10.32 km (på 1:00:43) för att avvika från mina tidigare väldigt korta distanser och jag älskade det, ska passa på att springa så mycket som möjligt nu innan de blir för kallt. Norrland kan ju bjuda på ett ogästvänligt klimat under vinterhalvåret oturligt nog.. Jag och mina Nike moto 8 kommer att leva lyckliga ihop, lycka är att hitta rätt skor till slut efter ett par år famlandes i mörkret.. Just ja min ipod touch gör oss turtur duvor sällskap också, alla trekanter är inte en synd ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0