Make it eternity and not only one night

Har tänkt i flera dagar nu att jag ska uppdatera min blogg, men har inte haft tid. Att jobba 100 % innebär att man har inte jättemycket tid att spendera framför en dator. Väljer ju ett socialt liv framför att sitta bakom en skärm. Har tänkt att jag ska gå igenom alla min favoritbloggar (aka min älskade vänners bloggar!) för att se vad som hänt under min bloggpaus men har inte hunnit det heller. Får faktiskt skämmas lite för att jag inte hunnit med mina fina vänner och deras vardag, men så är livet som arbetare tydligen. Jobba, äta, träna och sova. Har så mycket att göra på jobbet så jag skulle kunna jobba över 2 timmar varje dag och ändå inte hinna med. För övrigt jobbas det över jämt, ganska trist om jag får säga det själv.. Tur att jag älskar mitt jobb!

Idag har jag jobbat kväll, och nu ska jag snart natta för att jobba dag i morgon men jag bara måste bjuda på lite bilder så ni förstår vad underbart jag har det nu för tiden när jag springer. Appråpå löpning så har jag bara hunnit med 1 mil den här veckan, och bara ett gympass och det är ju torsdag vem tusan snor min tid??














Livet ÄR underbart ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, har du blogg? =) vad kul! =) Den ska följas! =D Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig!!



Kram kram

2011-10-29 @ 09:36:35
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0