This love is not rational it´s physical

Sedan jag slutade jobba natt och bara jobbar dag så har jag fått ett helt nytt liv. Nu vaknar jag medan de fortfarande är morgon och hinner vara sådär oförskämt effektiv som jag har längtat så efter att vara. I morse vaknade jag med solen i ögonen och en pirrande känsla i magen. Startade med en långfrukost på Scandic hotell med några familjemedlemmar och bara satt och njöt av utsikten mot sjön och stillheten. Underbar och lyxig start på en lördag. Kolhydratsladdning under en timme inför ett gympass med rygg och axlar på schemat sedan en springtur på 10 km. Efter ett par dagars träningsvila kliar det i kroppen efter aktivitet! Ikväll blir det nöjen och ett glas rött eller två. Eller flera. Även om det är många pusselbitar som ska falla på plats innan det blir riktig ordning på livet så må jag säga att jag har ett rikt liv som jag måste försöka njuta av varje sekund..


Hej hå let´s go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0